Skitblogg..

Just vart ute på stan och tagit en fika med Jessica som kom hit imorse!
Hon ska stanna till på Onsdag, då vi även ska på Äventyrsbadet och bada.
Har också en förkylning jag bråkar med, som jag hoppas hinner gå bort...

Justja.
Jag har precis skickat in CV och personligt brev, så får hålla tummarna på att jag får praktik snart :)

Alltså huvva, kan verkligen inte blogga om någonting vettigt längre! Haha. Finns ingenting att skriva om.
Men får väll försöka skriva massa ovettigt då och då, så min lillasyster blir NÖÖÖÖJD.

Grymt intressant bild!
Min och Sandras storhandling förra vecka. Det var dessutom 2st påsar till. Månadshandling, yey vuxenpoints!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0