Risigt

Imorse när jag dammsög lägenheten råkade jag, naturligtvis med min vanliga tur,
spilla ut en kaffekopp på vardagsrumsmattan.. Blev less och snörde bort hela mattan från rummet.
Är säkert en massa trevliga fest-spillnings-fläckar på hela skiten också.
Är jävligt ovant att vara utan matta, så ser ÄNNU krassligare ut än vad det redan gjorde.
Åh, är så grymt less på min lägenhet! Den blir bara risigare och risigare..

I början var den helt ok (tyckte jag), men nu börjar gardiner och möbler förfalla typ, haha.
Trivs då inte alls längre, typ. Inte har jag heller pengar att köpa nytt. Gnäll, gnäll, gnäll.
Hmm.. Jaja, det blir ju bättre! Bara hålla ut med skräphögen till lägenhet ett tag till.
Vill verkligen flytta nu nu nu nuuuuuuu.. Får hoppas det inte är allt för långt bort till en flytt. ;)

I övrigt har jag, as usual (på vardagar), bara städat idag.. Sen har jag hunnit med en kaffe på stan,
med Jenny och två tjejkompisar till henne. Trevligt att komma sig ut en liten sväng iaf!

Inte okej.. Dumma kaffekopp!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0