Måndaaaag...

I fredags blev det fest, lördag hemmamys och igår var vi ut och grillade! Rätt så bra helg faktiskt!
Nu på morgonen har jag och Sandra varit ute på stan en sväng, innan hon for iväg.

För min del består dagen av lite tvättning nu, väntar på kaffe och sen 14:30 ska jag iväg och klippa mig.


Justja. Ziri, den lilla råttan...... Hon har lärt sig att öppna dörren till vardags-/sovrummet.
Får vi sova om nätterna? Nej. Hon jamar och vill in, sen hoppar hon och öppnar dörren.
Såklart får Sandra (som störs av det mer än mig) springa upp på nätterna, haha. Jäkla tokkisse!

Ja, där blev det en liten uppdatering iallafall. ;)


För någon kväll sen när vi också var och grillade.

Någon gubbe och Sandra igår.


Eftersom att vi inte hade någon ved, fick vi samla ihop plankor. Vi hade inte heller tändvätska.
Sen så var det en ytterst liten glöd då vi kom, men ändå lyckades vi få upp eld utan allt,
till och med utan tändare, innan dom andra kom. Värsta duktiga tjejoooor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0