Lägenheter

Haha.. Någon som är sugen på min eller Sandras lägenhet? ;) Dom las ut idag och min har redan 8 anmälningar..
Jag hade fan riktigt mycket tur som fick min för ett år sen och inte hade allt för höga poäng.
Ja, iallafall. Idag sa vi upp våra lägenheter som sagt! Vi(eller jag, Sandra är redan en..) ska bli Öjebybor!
Vi har fått en 2:a på Saxofongatan. Kommer bli stressigt att tömma + städa 2 lägenheter på EN dag.
Samtidigt som vi ska hinna flytta in i en 3:e. Kommer få stressa sönder oss. Undra hur Pitebo tänker...
Äh, vi har ju redan börjat fixa, så med planering, massa förberedelser och snabba ryck så måste det gå.

Hur som helst. Tror det kommer bli superbra när allt är färdigt! ♥ Skönt att få större, då vi trängs i en etta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0