Det går bra nu!

Denna helg kommer att spenderas i Öjebyn! Eller iallafall kvällen och morgondagen, sen får vi se.
Jag och Sandra tänkte nämligen börja rensa/plocka/småpacka hos henne.
9 veckor går så mycket fortare än vad man tror, sen på veckorna hinner vi inte, då Sandra har praktik.
Dessutom är vi aldrig hos henne, utan alltid hos mig i stan. Så lika bra det! Kommer vara nog stressigt.

Längtar riktigt mycket tills vi får flytta till större.. Kommer bli en massa skönt.
Känns verkligen hur bra som helst alltihopa. Ingen tvekan, inga oklarheter, bara helt rätt och perfekt!
(Vilket jag i princip inte upplevt förut, bland allt kaos kring diverse saker av olika anledningar)
Är faktiskt så bra som det inte har varit på otroligt länge. Sjukt glad att jag har Sandra och allt ♥

Nu ska jag fortsätta städa och packa med saker som ska med till Öjebyn. Ha en trevlig helg!! :)





Kommentarer
Postat av: Jossan

Vad kul att allt går så bra för dig nu :) Nu när du flyttar in till Öjebyn så kanske vi kan träffas oftare oxå :) hade varit kul! Hoppas allt går bra med flytten o allt. Önskar er all lycka <3

2012-04-08 @ 15:42:56
URL: http://jossanforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0