Tatuering

Har surrat i många år om att jag vill tatuera mig! Men inte gjort en enda ännu..
Har inte haft pengar, inte kommit på vad/vart jag vill göra osv. Trots att jag vill ha flera!
Äsch, bättre sent än aldrig att börja.. Så förhoppningsvis fixar jag min första snart.
Fick av mamma i 20-års present att hon ska betala/hjälpa till att betala en tatuering åt mig, yey!!

Är noga med att jag inte vill ha en typ googlad randombild bara för att den är snygg..
Vill ha lite eget samt att jag vill att mina tatueringar ska ha åtminstonde en liten mening för mig.

Nu har jag äntligen hittat en jag vill och ska göra!
Den har garanterat ingen annan,
eftersom att det är min styv/låtsas(vad fan man nu kallar det?) äh, syster Liza som ritat den ♥ :D
Så den är helt och hållet egen och inte kopierad + att den har till och med 2 betydelser för mig.
Kommer säkert bli hiiimla bra då den sitter på sin rätta plats.

Nu ska jag bara hitta vem/vad/vart som ska göra den och NÄR... Hoppashoppas snart iaf, hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0