Myshelg

Denna helg kommer bli full med massa mys tillsammans med min underbara Sandra.. ♥

I eftermiddag ska vi eventuellt hämta en kissebebis! Ska iaf fara och kika på henne. :)
Senare ska vi laga god mat - fläskfilé och pommes med sallad och lite grejjer.
Resten av kvällen blir det bara ta det lugnt hemma! Kolla The Voice Sverige och QX galan.
Eventuellt en öl eller ett vinglas till det, annars massa chips och cola, hihi.

Imorgon ska vi, om orken tar oss dit, fara till Sandra i Öjebyn och städa, haha!
Under eftermiddagen finns faktiskt inga fasta planer ännu.
På kvällen ska vi kolla melodifestivalen och bara vara hemma då också.

Under söndagen ska pappa komma hit och hjälpa mig att sätta upp ett skåp min lillebror gjort i skolan!
Himla fint, han är duktig han!

Så, det blir en hemmahelg med lugnet som backup! Perfekt.
Skåpet som min lillebror Joakim har gjort. Julklapp + 20års present i efterskott. Tack! ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0