Gästblogg =)

Hejsan, Gästbloggning här av http://jmff.blogg.se/ hihi ;P
måste erkänna Tina är inte så bra på att blogga ;D
nä men för tillfället har hon och Sandra åkt bort över helgen så passar på att hålla er uppdaterade under helgen om vad hon gör ;)
just nu antar jag hon sitter på ett tåg om dom nu inte hunnit fram :)
har pratat med henne för ett tag sen och då hade dom just gått på tåget i luleå :)
nä men ja ni, ställ mer frågor till hon i frågesaken :D
haha nä nu har jag inget mer att skriva häraa,, men som sagt kommer hålla uppdatering på hennes blogg när hon inte gör det själv så vill säga ;)
nämen det var väl det jag hade och säga idag :)
ps, erkänn att jag är världens bästa lillasyster som håller uppdatering om vad hon gör ;) ?
chaaao! :)
bara en liiiiten bild av lilla miiig! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0