Kaffe i mängder!

God morgon! Sitter och dricker en massa kaffe hära innan jag ska iväg på möte.
Kollar även igenom "listan" inför flytten. Ser att vi faktiskt har ordnat det mesta i möbelväg!
Det enda som är kvar nu är stolar till balkongen. Bord blev ordnat idag.
Sen nästa vecka ska vi in på Jysk och köpa diverse textiler, som jag skrev om här i någon inlägg tidigare.
Efter det så är det mesta faktiskt ordnat! Himla skönt :D Då är det bara att packa och vänta som återstår.

Wey. Känns som att jag surrar en massa om flytten varje gång jag bloggar, haha.
Men det är så mycket att tänka på gällande den saken nu, så det är det mesta som händer.

Nu: MER KAFFE. Hej!


Fet-zorro chillar järnet! Btw, databakgrundsbilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0