Hey!

Ja, jag lever än! Har varit en jätte trevlig påsk som bestått av festligheter och mys.
Nu är det snart "bara" 7 veckor kvar tills vi ska flytta. Är så mycket att tänka på, att det känns nära.
Men på 7 veckor bör vi ju då hinna allt gott och väl och i lugn och ro, haha.
I övrigt om veckorna händer det ingenting speciellt alls. Är väll på G (äntligen..) med praktik här snart!

Justja. Min lägenhet hade över 40 anmälningar, men det var bara en som kom och kollade på den!
Himla tur jag hade, slapp jag tänka på det. Sandra fick däremot visa för 4 och hennes hade kanske 7-8.
Tur för mig att en av fem ville kika på min ;)

Sandra, jag och Nicklas hos Ina en av påskdagarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0