Blandat svammel

Igår köpte jag och Sandra en TV-bänk som vi ska ha i nya lägenheten.
Vi har även fixat vardagsrumsbord, säng och beställt (+ fått hem) mattor (vardagsrum + badrum).
Här framöver ska vi till Jysk och inhandla diverse textiler, tex prydnadskuddar, överkast,
stolsdynor m.m. samt en skohylla! Vi har dessutom hunnit sälja bort en hel del.

Nu är det typ det viktigaste som fattas sen. Soffa/soffor, klädkammarförvaringsgrejs (haha- ordet!) osv.
Även utemöbler, men det får bli ännu senare då vi flyttat in. Får ta lite i taget!
Skönt att det går framåt, men än är det mycket kvar att ordna. Dock bra att vi hunnit allt detta redan :)

I övrigt har jag storstädat som en gris, en renlig, idag.. Dammsugit, skurat, diskat, tvättar etc.
Känner mig död i ryggen, kan jag lova. Synd bara att det är kaos med saker som ska snöras/säljas..
Syns inte hur mycket energi jag har lagt ner på städningen! Äh, tur jag känner renligheten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0