Softar och chillar

Jag och Jessica var förbi Ina och Elvira idag en sväng! På lite kaffe, surr och bus (förstås). Ovanligt va? Hihi.
Nu har jag bara tänkt slappa och ta det sjukt lugnt, är faktiskt trött efter städningen..
Sen känner jag mig lite krasslig (tror dock inte jag blir sjuk, det blir jag aldrig). Dessutom,
för att kröjma och klaga lite till, så är humöret inte på topp. Smådepp, less, torr, trög, seg osvosv.
Får mina irritationsimpulser. Ajjabajja, inte bra att det börjar igen.

Notis till mig själv: Folk får vara precis som dom vill, jag ska inte ödsla energi på att bry mig..
Det går ju över lika snabbt som det kommer ändå, så lika bra att inte låta det komma ;)


Gamla bilder på mig och Jessica:




Älskar dig finaste lillasyster, du är bäst, puss på dig söta skitunge ♥
:love: :D

Kommentarer
Postat av: jessica :)

älskar dej med världens bästa storasyster <333

2011-09-15 @ 20:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0