Skoltiden

Det här kommer nog bli det mest konstiga jag skriver på länge i bloggen!
Det är nämligen såhär att jag sitter och saknar skolan. Ja. Alltså, inte själva pluggandet..
(Såklart). Men det här med allt bus och det roliga!

♥ Spela spel/kort på hålen.
♥ Träffa massa kompisar.
♥ Allt bus på lektionerna.
♥ De (få) roliga aktiviteterna.
♥ Snacka om helgerna i skolan.
♥ Sitta på lektion och SMS:a.
♥ Skratta åt allt för att mn är övertrött.
♥ Lärare som säger/gör något roligt.
♥ Tävla med klassen i facebookspel.
♥ Planera klassfester som aldrig blir av.
♥ Känna lyckan när en lärare är sjuk (=inställd lektion)
♥ Få sluta tidigare och bli superglad.
♥ Få sovmorgon och bli ännu gladare.
♥ Gå runt på stan under hålen/efter skolan.
♥ När våren/sommaren kommer och alla är så himla glada!
Osv, osv!

Allt sånt där. Som jag aldrig mer får göra. Det roliga, busiga och knasiga med skolan..
Man har faktiskt haft mycket skoj under skolåren, trots allt tråkiga skolan innebär.
Man inser dock nu när man går hemma om dagarna och inte gör någonting alls, hur bra skolan kan va.
(Sommartid är det en helt annan grejj att vara ledig, förstås.)

Här kommer en massa tokiga och gamla bilder i blandad ordning från skoltiden på Backa:


Jag och Jocke flummar, haha.


Jag, Linuz och Jocke hade massor med kuligheter ibland på fotot!


Jossan och jag, som ser lagomt roade ut ;)




Strömbacka.


Lajjnut och jag busade med kamerorna.


Fan, vad härligt det var när våren började komma!




Hahaha, jag och Linuz har flummat i våra dagar på lektionerna vill jag lova..


Här körde Mange och Emil "kronan" så att det sprutade(kryddar) blod :P




En av alla "Freja"-dagar.






Jag och Linuz ritade under mina skor, loolsii.


Jag och Marre har posat ofta på skoltoan, elleeer? ;)


Fjortisgrejjen med att sminka sig på skoltoan är frään!


Alle har vi också flummat massa med på skolan, he-he.


Alla som fortfarande går skola: flumma, busa, skoja och toka en maaaaaassa för mig också! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0