Höstdepp

Idag har jag varit på möte på AF och skrivit ut mig från KAP. Sen for jag en sväng på stan med Marre!
Efter det for vi förbi mamma en sväng och surrade lite. Sen jag kom hem har jag bara suttit här.
Vilket jag förmodligen lär göra hela kvällen.. Gah, är typ lat men ändå galet rastlös? Jobbigt. Vill allt men inget.

Börjar bli för ofta som jag sitter hemma själv nu, tycker jag. Blir ju bara nedstämd av alla tankar som kommer..
Jääääkla skiit att det är höst, börjar bli kallt och blabla. Hur fan ska jag överleva vintern?! Inte kunna cykla :(

Det är fan så illa att jag nästan vill gråta en skvätt eller två. Vinter, vad är det bra för? INGENTING!


Jag och kissen deppar loss tillsammans i soffan, haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0