Helt jävla slut i kroppen

Har varit till Luleå idag med Marre, blev längre än planerat. Satan i gatan, nu är min kropp öm!
Gå på stan i flera timmar och yra runt är inte fint för min rygg och mina ben/fötter. Hojjaa.
Marielle hittade dock sig lite nya saker, tur det, så man inte for i onödan ;)
Själv är jag dessvärre fattig än, pengarna segar på, men rullar förhoppningsvis in imorgon och onsdag!

Ikväll hade jag egentligen tänkt fara till Ina på kaffe och surr, men blev lite sent och så..
Det får bli ett besök hos henne imorgon istället :D

Kommentarer
Postat av: Amanda

Var med och tävla om veckans blogg på min blogg! För chansen att öka antalet läsare eller bara synas. Tävlingen kommer upp i veckan men du kan redan nu skriva jag vill vara med i veckas blogg i vilket inlägg du vill. Take care!

2011-09-06 @ 05:27:20
URL: http://a-magnusson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0