Gal1

HEMMA. For iväg till Ina och flummade istället för att deppa hemma..

Nog är vi allt bra knasiga vill jag lova. Helt awesome, för kul har vi. Och skratta kan vi :D
Så himla tur att vi träffades midsommar. Sen kom vi bra överens typ med en gångs så det gick fort för oss att bli kåååmpiiizaaar. Lucky me som har hittat en lika galen, knasig, snäll och busig vän som jag! ♥

Vi kollade idol också, men det var inte så bra ikväll..
Blev lite besviken, för jag trodde Linni skulle vara mycket bättre i den där låten. Men ah.

Nu ska jag kika runt på internet, sen slaggaaa!



Kommentarer
Postat av: Mli - Husägare & barnlängtan ♥

Jo precis :) Nej, inte det. Har faktiskt inte ens hört det där märket :P Måste googla!

2011-09-29 @ 22:48:10
URL: http://idamli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0