Dagen

Pjuh.. Har vart en jobbig dag idag! Först vaknade jag och hade inge mjök,
så fick stå över kaffet. Sen for jag till AF och fixade med lite papper och ska snart ha möte.
Efter det for jag till studiecentrum, fick lite information osv. Mötte sen upp Ina på stan.
Vi tog en kaffe på stan och surrade lite. När Ina och Elvira gick hem gick jag till försäkringskassan.
Fick papper och grejjs där. Sen bar det av till ICA för att konka hem på två tunga påsar..
SEN gjorde jag ytterligare en grejj - städade och diskade lite!
En jävla massa "sen" i detta blogginlägg, haha. Men inte gör det något!

Så nu jääääävlar ska jag mysa ner mig i min fleecepläd som jag vann från miljonlotteriet.
Det var ganska längesen, men har ju varit sommar. Nu kommer den däremot till användning :D


Säger bara såhär: Onepiece - släng dig i väggen! Fleecepläd med ärmar är det nya som gäller ;)


Sött och gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0