Hej, här är jag

Hittade en liten mini-lista, så why not fylla i den? :D
Fullständigt namn:

Födelsedatum:
Boende:
Civilstatus:
Skostorlek:

Längd:
Hårfärg:
Husdjur:
Mobiltelefon:
Kamera:
Skola/jobb:
Intressen:
Är bra på att:
Behöver träna på att:
På helgerna brukar jag:
Favoritfärg:
Nikotin:
Kaffe/cappuccino/latte/te:
Musik:
Personlighet i ett ord:
Tina Marita Lisbeth Forsberg (Mamma hade dålig smak på mellannamn....)
'
Den 6:e december 1991, dvs 19 hela år gammal.
'

I en liten lägenhet (en etta på 38kvm) uppe i Piteå.
'
Mobbad och ensam! Hähä, skämta. Men "singel" låter så töntigt ;)
'
37-38 brukar det för det mesta vara.
'
158cm över jorden. Har jag tur kan jag ha vuxit 1-2cm!
'
Rött med oranga slingor, typ. Just nu iaf. Färgar som ofta. Det e kuuuwl.
'
Johodå, en misse vid namn Zorro som jag hämtade för bara 2 dagar sen! ♥
'
En grisrosa gammal samsung som typ är pajj.. Vill ha nyyy..
'
En gammal hederlig digitalkamera som funkar jetebraigt endåH (för det mesta).
'
Tog studenten i somras. Gick Handels en och en halv termin. Sen Barn och fritid 3 år. Så nu benämns jag tydligen som arbetslös.. Lite skönt, men mest tråkigt!
'
Allt och inget! Inget specifikt, alltså. Gillar att ha kuuuul :D
'
Prata!! Ibland kanske lite fööör bra? Eller kan man vara för bra på det? NÄÄÄÄÄ!
'
Öh.. Massor med grejjer. Vart ska jag börja?!
'
Festa, kalasa och partaja! Typ hänga med friends och busa!
'
Enkelt. Rosa, förstås! Kanske inte på kläder.. Men annars, kanonbra färg.
'
Röööööker och snusar. Bad bad, jag vet. Ska väll sluta med något, typ snart. Kanske.. Om..
'
Alltihopa! Fast te kommer nog sist..
'
Älskar musik, bästa jävla grejjen som finns!! ♥ Allätare inom det, typ. Det mesta iaf :)
'
TOK-SVAMMEL-BUS-TOSS-KNASBOLL!
'

Jag skickar vidare denna "lär-känna-mig"-listan till Jezzygirl och alla som vill. Tjingtjong, fyll i nu ♥
Jag är lite nyfiken av mig ibland, så om någon orkar fylla i denna, lämna gärna länk till mig (a)

Kommentarer
Postat av: melinda

sv: haha jadu, jag har knappt nån aning om vad jag själv ska klä ut mig till.. :) men det finns massa roligt på den här sidan man kan få inspo av ;D

http://www.partykungen.se/maskerad/klader-for-kvinnor/

2011-10-04 @ 15:39:53
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0