TILL LILLASYSTER.

Jaaaaaaaa, jag vet att det är tjatigt med 3st kattinlägg på rad. Vem fan bryr sig liksoooom?
Förutom jag då, jag bryr mig. Och det är min blogg. Så jag bestämmer. HUR BRA ÄR INTE DET?!

→ HÄR KOMMER ETT INLÄGG BARA FÖR LILLASYSTER JESSICA

Iallafall, JessicaPersikaPezzyyyy, här är en video BARA för dig, så får du se att han VISST kan
göra annat än att bara sova. Förstå att han bara vart hos mig i några timmar också, Jessiii ;)
Så det kommer säkert vara full rulle på den lilla rackaren i framtiden också. Men Smirran var överdriven ju!
Så du kan inte jämför med henne, haha. Puss på dig Jessica ♥

P.S. Gillar att Veronica Maggio och ett meddelande på fejjan hörs i bakgrunden :D

Kommentarer
Postat av: Jessica :)

haha jaduu där såg jag ju att den inte var så lat men det återstår ju att se idag syns sen pusspådigmed :D <33

2011-10-03 @ 08:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0