Jag ska bli en katt

Nu ska jag titta på folk som är knäppare än mig, bara för att jag ska få känna mig normal! (Skojar).
Ska titta på kvällens avsnitt av Outsiders (typ mitt favoritprogram) som visades idag kl 20:00.
Orkade inte kolla det då, så ska kika nu via kanal5-play istället.

Kvällens avsnitt handlar om "Furries", typ folk som vill vara djur?? Klär ut sig till djur och grejsmojs.

Wikipedias förklaring: "Någon som är furry känner ofta en djup samhörighet med en eller flera djurarter."

Outsiders förklaring: "Vi människor vill gärna identifiera oss med djur;
vara klok som en uggla eller listig som en räv. Men för vissa personer är identifikationen starkare än så,
de går steget längre och umgås med varandra i en egen hemlig värld."

SE AVSNITTET HÄR!

Pudelkvinnan såg klart knasigast/tokigast/knäppast/galnast ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0