God morgon

Fy, vad jag är lat. Sover till 12-tiden en MÅNDAG? Ja, så går det när man är arbetslös!
Jag börjar iallafall min morgon med kaffe, bloggläsande och facebook (som vanligt..).
Sen har jag busat lite med kisse också, haha, kan inte låta bli. Så kul att jag fått mig en lekkamrat! :')
I eftermiddag kommer lillasyster på besök, trevligt trevligt. I övrigt ska jag väll bara lata mig all day long.

Det både äger och suger att vara lös från arbete... Ingenting att göra, men man får ju lata massvis!
Imorgon ska jag iallafall på Lernia, så då har jag något att göra i några timmar. Wöjwöj.

Nu ska jag kika om det finns några gratisspinn/spel eller något på

betsafe
betsson
karamba
utopiabingo
♦ Betsafe
Betsson
Karamba
Eller Utopiabingo.

(OBS! Nej, jag är inte och kommer inte bli spelberoende. Skulle aldrig i världen
våga spela med mina egna riktiga pengar ens, hähä, fjollan här! Bara free games :D)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0