Figurer

Har varit lagomt uttråkad, haha, men titta så fina gubbar jag gjorde! Jag och Ina ;)


OBS! JA, JAG SÅG ATT JAG GLÖMDE "H:ET" I SOUTH PARK. VET HUR DET STAVAS!

- Zorro är iofs svart/vit, men det där var närmast!
- Jag ♥ öl.
- Jag är mobilnörd.
- Jag har en grön soffa.
- Jag har förvisso oranga slingor, men det fanns inte. Rött hår har jag iaf!
- Jag gillar tunikor och leggings!
- Jag är rökare.
- Jag brukar ha lila läppstift.
- Jag brukar ha grå/svart/mörk ögonskugga.

Därför blev den där "jag".


- Ina ♥ vitt vin.
- Ina är också mobilnörd!
- Ina har brunt hår.
- Ina gillar jeans.
- Ina brukar ha svart eller vitt linne.
- Inas läppglans är ungefär den där färgen.
- Ina är rökare.
- Ina brukar också ha mörka ögonskuggor.
- Fanns ingen passande bakgrund, men Ina är ofta i köket ;)

Därför blev den där "Ina".



OBS! JA, JAG SÅG ATT JAG GLÖMDE "H:ET" I SOUTH PARK. VET HUR DET STAVAS!

Gör Din egen South Park figur här.

Gör Din egen Simpson figur här.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0