Bilder på vovven

..Som jag tog igår då jag "passade" han en liten stund!

OBSERVERA!
- Jag har bara en enkel digitalkamera med endast 7,1megapixlar..
- Jag har bara photoscape, inte photoshop.
- Jag har bara lärt mig photoscape själv, så kan det inte fullt ut.
- Jag tycker iallafall att det är roligt att fota på "eget sätt" och redigera,
dvs att jag inte alls kan "regler" och grejjer. Bryr mig inte heller.
- Så jag gör det för skojsskull, inget seriöst eller så.

Så ingen behöver klaga över felen jag gör när jag "fotar" och blabla :D Pözz.
Vet redan massa fel, för har faktiskt haft Foto A-kurs, men den söööög stenhårt..
Så jag lyssnade inte så noga och skolkade rätt häftigt, haha! Busig jag är ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0