Onsdaggggg

Sådärja! Nu har jag hunnit med en massa idag. Eller ja, känns så. Men.. Typ..

- Sett mysteriet på Greveholm (sista avsnitten).
- Bakat pepparkakor.
- Spelat Couronne.
- Spelat Fia med Knuff.
- Spelat Yatzy.
- Lagt in lite nya låtar i mobilen.
- Hjälpt Jessica lite med hennes blogg.

Ja himlarns vad jag hinner, haha. Nu ligger jag iallafall i sängen och lyssnar på awesome musik!
Ska snart sova, eftersom att jag ska upp imorgon och ta 8-bussen hem till stan.
Blir tvätta, städa och sånt imorgon.. Även eventuellt gå en sväng på ICA och handla.

Kan inte annat än att älska min superbraiga cam alltså, kanon ;)
Rosa mobil, rosa silikonskal, rosa naglar, rosa hörlurar. Rosa, rosa, roooooosa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0