Nattshopping ens?

Haha, känner mig som en liten fjortis som klickar hem massa plagg när jag har tråkigt..
Dock brukar jag aldrig ens köpa kläder på internet.. Gillar att pröva och se kläder IN REAL LIFE,
eftersom att jag tar olika storlekar beroende på vad det är för plagg och så..

Jaja, nu hittade jag cpbilliga tröjor och det är höst, snart vinter, så jag är i starkt behov av tjockare tröjor!

Med frakten och andra tilläggsavgifter fick jag allt för bara 516 spänn. HUR billigt?
Kanske inte världens snyggaste partykläder, men mycket varmare än mina tunna tunikor.
Sen är jag ju, som välkänt, inte alls modeintresserad för 5 öre :D :thumbup:

Nöjd över att jag hittade så billigt typ 4 en onsdagsmorgon, helt random!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0