Död åt alla räkningar

Med rubriken menar jag att jag fick pengar idag, AWESOME! Men.......
Några klick senare var kontot lika tomt som innan. Förstår inte vart alla räkningar kommer ifrån?!
Vore fint att bränna upp dem allihopa. Men då blir jag en lägenhet m.m. fattigare. Inte så bra.

Hur som helst.. Min kära lilla söta fina (host host) kisse har varit så go och rar så han har
bitit sönder mina hörlurar till min mobil, som jag aldrig hann använda.. Inte ok!
Så blev tvungen att springa på Clas Ohlsons och köpa ett par nya. Köpte även mössa och vantar..

Tur dom var billiga och bara kostade 149:- iaf..

Rosa med blingbling, kan det bli bättre? :D

Mössan från H&M för bara 30:- och vantarna Gina 59:-, nu är jag redo för vintern! Typ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0