BUSAR

Eftersom att ni fortfarande kollar i min blogg dagligen, så kikar jag in..


Har bara haft massa fullt upp och helt glömt bort min kära bloggis. Hm, dååligt Tiniietinow..
Får sluta yra runt hit och dit samt bli mindre jäkla lat, så jag kan börja blogga igen någon gång!
Saknar att blogga juu.. ♥

Har för övrigt hänt massor, lite, allt, inget, det ena och det andra sen sist! Skoj och mindre skoj.

...
Frågan är varför jag är vaken nu? Och kommer på att blogga MITT I NATTEN, en tisdag dessutom?!
Ingen aning. Det var bara random. Fast jag är ju som, ganska random av mig. Oberäknerlig.
Nej, nu ska jag ta en cigarettooos, sen lyssna vidare på fiiiiiiiiiiina KAPTEN RÖD, som vi alla gillar! :D


→ Kapten Röd – Fläcken Som Aldrig Går Bort



Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0