Tacos och vårkonsert

Ja, jag förstår att det är skitkul att läsa min blogg utan bilder! Känn ironin. Men jag har faktiskt inga bilder att lägga ut, är ju som sagt och "vilar upp mig" i Sjulsmark, som jag nämnt massor med gånger..

Dock far jag nog kanske hem en sväng på fredag. Ska med lillasyster på stan, sen låter det som om vi ska ha någon typ att klassfest hos Linuz. Har inte varit med på klassaktiviteter hittills, så kan ju vara roligt att vara med på åtminstonde en förfest innan studenten.


För övrigt så har jag bara gjort samma sak idag, som igår. Bortsett från:
- ätit en god middag, tacos
- kollat när Jessica hade vårkonsert på hennes skola! Som vanligt var barnen jätte duktiga!.


  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0