Nu drar jag, bye anonyma spammare

Sluta kommentera min blogg. Tack på förhand!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Nu ska jag leka en lek. I den leken existerar inte känslokalla människor. Inte heller folk som är elaka.
Verkligen inte personer som kommenterar min blogg och skriver randomsaker om att jag är hatisk.
Liksom.. Vad har jag gjort som är en så dålig människa så man orkar vara sådär onödigt svinaktig och empatilös?

Hade vart intressant att veta vad jag gjort som rivit upp så mycket, typ?
Menmen, jag röstar på följande: Inget. ->
-> Det är bara bullshit för att få en chans att tracka ner och leka att man har det bättre själv än vad man har.
Det är ju nästan som min lek, ju!
Förutom den stora skillnaden att jag leker min lek på ett eget sätt med mig själv - utan att skada andra människor.
Orkar inte leva på att vara elak mot andra människor, så trist.. För tillslut finns det ju ingen kvar att vara elak mot.
Då är det lika bra att lära sig skaffa kraft och energi till sig själv på annat sätt. Sen funkar den energin bättre! Den är äkta.


Det är konstigt det där. Konstigt att folk kan vara som ett stort hjärtlöst iskallt svart moln?
Hm. Trolleri, va? Kanske..

Får knappt in i min hjärna hur en människa kan vilja att en annan person ska drivas under jorden?
Finner iallafall ingen vettig/logisk/normal anledning.

En sak som jag verkligen inte kan förstå, hur jag än vrider och vänder på det, försöker verkligen förstå och
hitta en endaste anledning till varför det ska vara vettigt, dessvärre hittade jag INGEN.
Den saken är hur man kan försöka göra så att en människa som man en gång kallade vän ska bli sjuk?

Man går ju inte precis hem till folk och försöker slita av benen på dom. Eller försöker förgifta dem.
Nejnej, att försöka göra folk sjuka på det sättet skulle ju resultera i att man blev kallad för monster!

Men om man istället försöker göra folk sjuka i det inre, i själen, det psykiska, det är ju helt okej.
För det syns ju inte. Då märks det inte. Det som inte syns och märks - det finns inte. Eller???

Precis. Läs igen, om och om, tills du tycker det låter lika sjukt som jag tycker. Då har du förstått texten:)

Det är skumt. Ett mysterium som jag nog aldrig lär lösa. Människor är visst allt bra lögnaktiga varelser..


Nej, nu ska jag påbörja min lek! Hejdååååååååå galna tragiska fuckade värld^^




UPDATE:
Det här är ju helsjukt, vafan? Beroende/besatt av läsa/kommentera?


Imorrn blire lösen på bloggen och ingen behöver ens fråga om det, för jag ger inte ut.





B y e b y e .



P.S. Hahahha, humor:

Citat ur anonym kommentar:
"Jag står för de jag tycker.. extremt mycket. Eftersom tina är gode dubbelmoral"

Personen säger att jag "är" dubbelmoral (menar väll att nåt jag säger/gör är dubbelmoral..?) och sen säger personen att den står extremt mycket för vad den kommenterar/skriver/tycker, ändå kan den inte skriva namn? Är inte DET om något dubbelmoral? Att påstå att man står för vad man skriver, sen ändå fortsätta kommentera anonymt?


Tyckte det var lite såhära kvällshumor.. Där satt det sista som jag inte ens fattar hur jag orkade skriva. 
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0