...

Det räcker tydligen inte med inlägg efter inlägg där jag ber om att inte få fler kommentarer. Förstår fortfarande ingenting och gissar på att allt i kommentaren är skitsnack! Kan då iallafall inte ta åt mig av en enda grej, för det låter helt ofattbart osant.. Bara knäppt.

Och nej, jag vet inte vem du är och jag bryr mig inte för fem öre längre! Nu skiter jag i vem du är, faktiskt. Eftersom att du verkar inte vilja ha sagt det där åt mig på riktigt, för då hade du tagit det på annat sätt och stått för vem du är. Sen är kommentarena så fuckade.. Först flera kommentarer fyllda av elakheter, sen helt plötsligt avslutas en kommentar med "man ska aldrig önska någon illa".


Om det nu är sådär illa som du påstår, så tycker jag att du ska ta och reda ut dina saker och försöka ordna upp ditt liv med dina problem, istället för att säga att jag förstör för dig, när jag inte ens vet vem du är! Och vore det så att jag nu gjort dig så illa som det påstås, att jag förstört så mycket för dig, då är det riktigt konstigt att du inte kan tala om det för mig?


Du ber om en förklaring, men hur ska jag kunna förklara någonting om jag inte ens får veta VAD???

Det är ganska allvarliga anklagelser att påstå att någon har förstört hela ens tonårstid och skoltid. Det måste du väll ändå förstå att man inte kan springa runt och anklaga folk för, och sedan inte säga vem man är eller vad man pratar om.. Det låter ju helt sinnessjukt att jag skulle kunnat förstöra flera år för någon och inte ens själv veta om det?


För att avsluta med någonting tydligt.. Som du skrev "anonym",
du vet inte hur jag är nu - exakt. Då tycker jag inte du ska yttra dig så mycket mer om mig..


Nu tänker jag inte använda min blogg som någon öppen mejl med en anonym mera. Eftersom att jag inte kan ta åt mig av något, då jag inte förstår eller kan koppla ihop det som skrivs:

tills någonting annat sker så utgår jag ifrån att detta var någon som hade riktigt lite att göra och en sjukt rubbad humor som finner nöje i att försöka såra andra andra människor (i detta fallet - mig).



PUSS & HEJ. God natt.



P.S. - Glöm inte att man aldrig är helt anonym på internet! IP-adress finns det något som heter.. Onödigt!...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0