Vad fick mig att le?

Okej, idag är en bra dag. Vet inte varför. Är bara glad och har en bra dag! Fan vad skönt.

Vad glad jag blir över att jag mår bra! Vad hände??? WHY so happy?? TELL ME.

Yeeeh. Hade förresten utvecklingssamtal idag också. Intressant? Eh nä. Gick väll sisådär.
Visste typ redan allt. Fick höra en bra sak iaf.

Sen har jag varit på ICA och handlat lite smått. Eftersom att jag fått in cash idag!

Vet ni vad jag gjorde..? Hihihi.
Köpte ett ciggpack......... Men det vet inte så gott att röka!

Bra det med. Då räcker det läääänge.

Snus is the shit liksom ♥


Ulrik – En vanlig dag för idag. No e han ju söt lillkillen, MEN, kaaaanske inte riktigt min musiksmak.. Tänkte liksom mer på texten... "Jag har det bra idag, det är en vanlig dag och jag har det bra", passande? Ohja.

Btw.. "lillkillen"? Wtf? Han är väll förfan 94:a tror jag? SÅ liten är han ju inte. Ta inte illa upp 94or! Ni är inte små.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0