Utkast: Mars 23, 2011

Mycket snack och liten verkstad?
Eller..
Lite snack och mycket verkstad?

Tror jag föredrar lite snack och mycket verkstad.
Med det menar jag att man hellre visar saker, än att säga dom.

Fast jag vet inte.. Vill ju ha mycket snack också.
Däremot ogillar jag starkt folk som säger en massa, men visar lite.

Så.
Antigen snacka lite, göra mycket!
Eller.
Snacka mycket, göra det man snackar om.

If you know what I mean?

Säger du något, visa det också. Det är viktigare att visa, än att säga.


Äsch, vad jag krånglar.
Det jag vill få fram är man ska visa att man menar det man säger!!!!!!!!!
(Nej, menar inget "right now" eller är inte utsatt för sådana personer just nu.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0