Typ ångest

HEJ ÅNGEST.

Wanna know why?
Jo, för att jag somnade kring 13:30 och vaknade för en timme sen (dvs ca 18:30).. Det var verkligen inte meningen! Usch, så jobbigt. Har inte hunnit städa eller något som jag skulle.. Vi hade prov idag också (Om ADHD, autism och aspergers). Om saker jag vet att jag kan, eftersom att jag la ner rätt mycket tid på ett arbete om det.. Har kollat massa filmer och sånt också. Som jag verkligen har intresserat mig i.
 
Provet idag gick inte bra. Jag vet att jag kunde det, men jag kom inte ihåg, försökte verkligen, men det gick inte. Det jag kunde var helt borta. Så bark. What's going on? Jag är jämt trött också, även fast jag sover minst 6 timmar per natt. Orkar aldrig upp på morgonen i tid och jag behöver tid på morgonen, hela dagen blir dålig om jag måste stressa. Är trött och ofokuserad/okoncentrerad i skolan hela dagarna, sen efter lunch kan jag aldrig få någonting gjort, då är jag alldeles för trött. Är trött hemma efter skolan, orkar aldrig göra det jag ska göra. Det jag måste göra. Det har inte med lathet att göra riktigt. Det är bara kaos!

Sista året på gymnasiet. Sista terminen i 3an. Bara några få månader kvar. Måste hålla ut!!!! Sen är det över.. Stress-trötthets-kaos? Lathet är det inte. Jag önskar jag kunde få allting gjort som jag verkligen vill. Men det går inte. Sen tror alla man är dum i huvudet, bara allmänt slö och inte orkar bry sig. Det är fel. Så väldigt mycket jätte fel. Helt fel.

Enormt skönt att vi har lov nästa vecka. Förhoppningsvis så vänder det efter lovet, då jag bör vara pigg och utvilad.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0