Tisdagens grejsmojs

Dagens bra-att-göra-grej: Handling på Willys. Även bytt ut trasig glödlampa i klädkammaren.

Dagens sysslesattning: En Joakim Långström var på kaffebesök idag också, träävligt. Blev chill och TV på det. Bland annat Erik och Mackans 99.

Dagens aggressivitet: TELE 2. Fan ta dom. Självklart slutade TV 11 att fungera preciiiiiis som BB skulle till att börja. Jag som både väntat och längtat hela dagen...

Dagens upptäckt: Hade möglig ost i kylen. He he. Bra ens. Måste nog äta ost oftare eller köpa mindre bitar. Dock var den mögliga biten knappt en skiva, meeen iallafall.

Dagens dummaste: Hände nyss. Satt och käka på min salladsmacka. Fick för mig att det var en trådsmal larv jag hade råkat äta.. Så jag spottade ut allt på tallriken. Var tydligen bara en sallads-tråd. *Sad*, för givetvis försvann matlusten efter incidenten, trots min hunger.



Det hade varit gott, ja..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0