Söndag

Igår tog jag det bara lugnt hela dagen, sen på kvällen kom Christian och Asse (Jokkmokksborna) förbi en sväng i fyllan. For ut med dom och deras andra två kompisar och åkte lite bil en stund. När jag kom hem igen så var jag helt slut. Riktigt trött. Så jag la mig i sängen med en gång. Kring 1-tiden (när jag precis hade somnat!) ringer min bror och vill sova här. Så nu har han ganska precis gått hem!

Ikväll väntar Solsidan och Big Brother-veckofinal. Vem tror ni åker? Katerina? Sanna? Nicky?

Personligen vill jag nog helst ha ut Sanna. OK, Nicky är mytoman. OK, Katerina gapar och skriker. Men dom är roliga att titta på! Sanna? Hon gråter över sitt löshår och sover..


Kommentarer
Postat av: a

Tror dock att Sanna är bb's guldkort dock :/ Skulle också helst se henne åka ut.. :p

2011-03-13 @ 15:35:02
URL: http://alexandrawiiikman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ut med sanna eller katerina gapfia ;P

2011-03-13 @ 20:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0