Peace förfan

Vänner. Visst är dom allt bra underbara?!

När man är singel gör dom allt för att man ska träffa en kille.
Försöker fixa ihop en med någon etc.

När man väl gör det, är dom jätte glada i början över att man hittat någon.
Sen gnäller dom att han inte är bra för en och allt han gör, är typ fel.

Sen när man själv tröttnar på pojken, låter det:
"Ååh nej, lös det! Håll ihop! Ni passar ju så bra så ni fixar det."

Sen när man dumpar killen låter det:
"Gumman.. Jag sa ju att han var en idiot! Nu kan du och jag ha kul som singlar!"


....


Ja.
Vänner alltså! Fina ena.
Aldrig nöjda. Därför..

Uppmanar jag alla att inte lyssna på andra. Dom har alltid något att gnälla på!



P.S!! Har inte hänt mig nu eller så, men det är standard ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0