Ojjbojjn

Kan berätta om hela mitt lov när det är slut. Har haft fullt upp från morgon till kvällen redan från dag 1. Igår for jag till Öjebyn för att umgås med Linuz och Carro. Även Jonka joinade oss en stund. Vi spelade Wii, kollade film, såg BB och sen surrade vi innan vi sov. Imorse startade vi dagen med hamburgare och Ice Age 3. Efter det det så kom mamma och hämtade mig, så har varit och shoppat lite med henne och lillasyster Jessica!

Ikväll blir det mest troligt att jag stannar här hemma hos mamma och sover en natt! And yes, jag vet att jag är rätt kass på att uppdatera min blogg och skriver mest kort och halvt som halvt flamsigt. Det blir kanske och eventuellt en förbättring när sportlovet tagit slut och jag måste tillbaka till the real life. Dvs skolan.

Peace, puss och kram!



Fina Bamse var det enda min lillasyster hade på datorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0