Öjebyn

Just nu sitter jag hos mamma i Öjebyn, har sovit här i 2 nätter. I lördags var jag på fest hos Linuz, trevligt! Spelade ölspel, busade, dansade, sjöng, jag lekte bartenter och satt bakom bardisken tills jag blev less. Därför sov jag iaf här i lördags, fast mamma var inte ens hemma. I söndags såå.. Var jag enormt bakis (hade världens huvudvärk alltså), därför stannade jag en natt till här, med mamma. Sov typ hela dagen, kollade solsidan och BB, sov ännu mer.

Idag ska jag handla, sen hem och då vet jag inte vad som händer! Några bilder från lördagen:


Igor steker!


Krille och Jens


Glenn


Igor


Jens


Glenn


Krille (tror jag?)


Kommentarer
Postat av: Evelina Blom

Kika gärna in på min blogg. Jag säljer fina smycken till bra priser som sitter bekvämt och snyggt eftersom jag måttanpassar dem. Pitetjej/Evelin

2011-09-07 @ 14:50:39
URL: http://tillenangel.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0