Men, men, men...

Tjena på er!

Vad ska jag skriva idag då mån tro? Ja. Har haft en äckligt dryg skoldag. As always.
Direkt jag kom hem slog jag igång datorn, drog på lite bra musik.
Käkade två hårdbröds- korvmackor.

Sen en till.
Lite oboy till det.


Så.. Vad händer nu? Fortsätta ligga här och dega ner mig? Städa? Duscha? Dra en PN?


Jag vet inte.. Plugga vore det jag skulle behöva mest. Med tanke på min stora resthög..
Vill faktiskt bara ha kväll så det blir BB och sova sen.


Man kanske borde skaffa ett ständigt fullspäckat schema, så man slipper fundera hela tiden?
Det vore ju toppen.
Men i längden? Sönderstressad med en oförmåga att uppleva känslor. Inte bra.
Inte bra alls.


Jag vet. Ni är enormt tacksamma över min konst att kunna uppmuntra! Gnällspiken herself.
Goodbye. (Tills senare när jag kanske och eventuellt skriver något vettigare).


Har för övrigt bestämt att inte bli blond igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0