Inte vet jag...

Just nu är jag trött.
Och svettas.
Och kan inte sova.
Och det spökar, typ.
Och jag är halvless.
Lite småsur.
Och jag har ångest för skolan imorgon.
För att tillägga en sjuk och plågande mensvärk. Härligt att vara tjej!

Och ja..


Jag vet inte. Jag är gnällig-trött-less just nu!


Kollade även min statestik. Funderar lite varför den låg högt idag? Förväntade ni er några roliga skandaler efter helgen, kanske? Tyvärr har jag ingenting kuligt att skriva just nu.

Orken har tagit semester. Sen har det väl inte heller hänt nå stora eller nämnvärda skandaler.
Har haft kul.

- Och som alltid: galet.


Nu är också denna helg slut. Varje början har ett slut. Imorgon "back to the real life".


God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0