Gillar ni smutsiga kläder?

Kul att min statestik ökade när jag skrev om smutstvätt! Kul läsning? Äh, kanske roligaste jag skrivit...

Hm. Vad har då mer skett ikväll? Jocke har varit förbi en sväng på kaffe, sen kom även Nicklas och Linuz. Only TV + chill, sen har jag sprungit mellan tvättstugan och lägenheten.

N och L var vänliga och följde mig till ICA när jag skulle inhandla
- mjölk,
- juice
- och sist men inte minst pringles.

Bara för att BB alltid lyckas göra en enormt sugen på burkchipsen. Fan. Ska jag bli beroende nu också? Isåfall ska jag börja spara pringlesburkarna, precis som jag gör med snusdoserna, sen plocka fram och förhoppningsvis få dåligt samvete för att jag skadar hälsan.



Än så länge ligger jag i lä med mina två burkar, om man kollar denna bild. SKÖNT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0