I'm not a rich bitch )=

Ska beställa en ny dator och nya datahögtalare!
Inget märkvärdigt. Inget vidare flashigt och coolt. Inget (för er) dyrt.

Men sjuuuuukt mycket bättre fungerande än mitt nuvarande.
Dvs högtalare, varav en ljudlös (pajjat) och en dator med trasiga knappar.
För att tillägga att man behöver ganska stort tålamod för att använda den.

Den är segare än mig och lever NÄSTAN till och med om mer än MIG. Yea, true.
Denna stenåldersmaskin kan knappt kallas för dator. Typ ett lik.


För att visa.. Nuvarande:



Ut med det gamla..
OCH IN MED DET NYA:



Hade för en gångs skull tänkt ta lite bättre högtalare. Men så kom jag på!
Ingen bra idé. Inte bra alls. Jag bor i lägenhet och har grannar. Så näe. Nöjer mig såhär.

Tror det blir skiiiitabra för min del. Wiie. Beställning typ.. Imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0