Fan vad skönt!!!!!

Jag är absolut inte det minsta hockeyintresserad. Verkligen inte för fem öre. Har nog inte kollat en enda hel match i hela mitt liv.  (Alltså, förutom någons kompis träning/match typ. Dock så suger även det!)

Men jag är galet superglad att det verkar smida gode bra för Luleås del i Hockeyn.

Anledningen till att jag vet det är facebook. Ofc. Där ser man allt som händer.

Varför jag är glad att det går bra för Luleå är för att 90% av min facebook är Luleåfans.

Går det bra = 90% glada statusuppdateringar.
Går det dåligt = 90% bittra/klagande/sura/arga statusuppdateringar.

Skönt att det går bra för Luleå, så man får se folk le och vara glada! Istället för att det ska gå dåligt, så man ser bittra människor som klagar över matcher.


Så... Jag tackar er, LULEÅ HOCKEY!!!!!!!!!! ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0