Bara jag vet bildens betydelse

Det ser ut som att orken hade tänkt ta en längre semester.

Mina tre stalkers lat, trött och slö som alla heter "het" i efternamn verkar däremot jobba på högvarv 24 timmar om dygnet. Synd. Man vill ju liksom vara ifred ibland ju..


Att ligga upp och ned i soffan medans jag lyssnar på musik verkar vara det enda dom tre godkänner.
Vilka jävlar.

(Plugg och ansträngning i skola verkar vara strängt förbjudet. Det låter dom mig aldrig ägna tid åt!)

Vill bara resa bort en sväng eller två. Typ ta ledigt för en funderare. Då skulle jag bli glad och må bra! Men får man det? Nä. Här i Sverige ska dom slita ungdomarnas huvuden åt olika håll, så vi är alldeles sönderstressade och slutkörda innan vi ens har hunnit börja jobba.


Komiskt att jag, som inte ens fixar skolan vidare bra, säger så.. Jag gör ju liksom inge skolarbete på fritiden. I skolan gör jag så gott jag kan. Typ något åt hållet: försöka.

Borde jag lägga till "gnällig", som för övrigt också heter "het" i efternamn, på min stalkerlista, kanske?
Shit. Jag är nästan värsta kändisen ju! 4 stalkers. Inte illa pinkat...

Funkar skitbra att dunka detta upp-och-ned-vänd i soffan:
Anberlin – Breaking
3 Doors Down – When You're Young
Hollywood Undead – Undead
Adept – The Ivory Tower
Ill Nino – God Is Only For The Dead

OCH DET MINA VÄNNER... ÄR BARA BÖRJAN!!!!!!!!!!!

Peace.


Rainbow Butterfly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0