Torsdag

Idag har jag bara tagit det lugnt, spelat lite kort och yatzy här hemma. Sen följde jag och Jessica med Carina till hennes kompis som hade en jobbarkompis som gjorde egna smycken, jätte fina! Carina var så snäll så jag och Jessica fick välja varsitt smycke som hon köpte åt oss. Blev ett fint enkelt armand för min del, hade så tur att det för en gångsskull passade mina smala handleder!


Sen under kvällen for jag till Frida i Norrfjärden där klassen grillade och så. Var tvungen att få reda på vad som händer och sker nu innan studenten! Blir iallafall klassfest imorgon hos Linuz. Känns kul, eftersom att jag faktiskt är på humör för fest. Tror det blir jätte trevligt det.



Nu hade jag tänkt sova, eftersom att jag ska upp typ 7 imorgon, och ta bussen in till stan. Ska under dagen gå på stan med min lillasyster, ska försöka leta mig några studentkläder, som jag inte gjort än.... Sen blir det hem (till min lägenhet), försöka städa och därefter tagga fest!


God natt!

  

Ursäkta den kluddiga skrivining.. Skyller på tröttheten!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0