Medicin

Varför jag skriver detta är i första hand för att jag själv ska ha koll på hur det går! Sen eftersom att det är en del av min vardag, mitt liv.

I lördags började jag med en ny medicin. Hittills har jag mått rätt bra (egentligen väldigt bra), inte märkt av några bieffekter utom lite illamående som dock snabbt övergått.


Är alltså inne på 5:e dagen nu. Idag mår jag rätt så skumt. Jävla skit.. Det är förvisso inget allvarligt eller så att jag mår jätte dåligt, men jag förbereder mig för att dagarna framöver kan bli jobbiga!

En annan positiv sak är att sen jag kom till Sjulsmark har jag haft riktigt bra nätter! En natt hade jag myrkryp och det var grymt jobbigt (vet ju dock att det berodde på en medicin, så den tar jag inte nå mer innan läggdags, eftersom att det är andra gången jag fått sitta och slå på armar eller ben om nätterna p.g.a. den!).

Sen har jag vaknat endast EN gång under en natt, sen en annan natt vaknade jag en gång på morgonen kring 6-tiden. Vilket inte är någonting. Så himla skönt! Har dessutom bara tagit sömnmedicinen två nätter. Vilket innebär att jag sovit jätte bra av mig själv 2 av 4 nätter! Grymt.



Kan inte sätta ord på vilka känslor jag känner nu, så smilisarna får stå för mig just nu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0