Kvällen + bild till J

Jag var så duktig att jag dammsög, skurade, diskade OCH dammtorkade!! Woho, älskar nystädat. Så härligt att komma hem till en nystädad lägenhet och slippa känna press att städa, hööhö.


Iallafall. Efter det att jag hade städat så for jag och köpte cigg åt Carro, så tog en rök och surrade lite med henne på torget! Sen for jag och umgicks med Jossan och Benjamin. Drack kaffe med 6 dagar gammal mjölk (hårdingar som jag och Jossan är!! Kan ju tillägga att den INTE luktade surt eller innehöll klumpar, såg skitfin ut!), satt och surrade, planerade midsommar lite, sen var vi även och gungade en sväng i badhusparken. 

OCH JOSSAN, HÄR ÄR BILDEN:


 

            Hihihihi.




Kommentarer
Postat av: Jossan

Härligt! :D Jaaadu tina! Vi är Piteås hårdingar ;)

2011-06-22 @ 21:34:36
URL: http://jossanforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0