Helt slut

Just nu känner jag mig lugn. Eller.. Rättare sagt utmattad. Tömd på energi. Den använde jag upp på alla tankar, analyseringar, vridningar och vändningar. Energin gick åt till att försöka komma fram till ja eller nej. Det behöver jag i och för sig inte grubbla mer på nu, utan jag får vänta och se vad som sker. Jag har min teori, om den stämmer blir jag både glad och ledsen.. De känslorna behöver jag dock inte ta tag i nu. För jag vet inte. Vet inte. Än. När jag vet, DÅ kan jag börja känna efter hur det känns. Först tror jag det blir glädje, sen sorg.


Äsch. Nu ska jag sluta slita ut min hjärna och ge den huvudvärk. Laddar just hem första säsongen av "Hjälp!", som jag faktiskt aldrig riktigt sett.. Ska mysa i sängen, kanske äta lite glass och förstås - hoppas på en fortsatt lugn och kaosfri kväll. En kväll fylld av avslappning. Det förtjänar min kropp och framförallt min hjärna just nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0