Flippar snart, sjuk natt

Måste blogga. Får inte slappna av. Det regnar. Jag hör musik. Måste, måste, måste hålla mig sysselsatt. Får inte stanna av. Inte slappna av. Lugn. Måste vara lugn, men ändå göra något. Det går inte, funkar inte, kan inte, får inte, vill inte. JAG VILL INTE. Jag måste väll förhelvete få bestämma själv. Ha mig egen vilja. Mitt liv. Snälla, låt mig vara. Lämna mig ifred. Snälla, snälla. Jag ber. Eller nej. I helvete att jag ber! Jag blir förbannad. Låt mig vara. Håll tyst. Tyst. JÄVLIGT tyst.

Ojojojoj...

Gungar fram och tillbaka. Håller för öronen. Som sagt, lyssnar på regner och musik. Sen skriver jag. Det gillar jag! Massor med saker att göra. Jätte bra. Röka, det kan jag också göra. Röka massor av cigg! Kanske gå ut och gå? Nej. Ut vågar jag inte gå i regnet. Det går inte. Det blir bara fel. Gick inge bra sist. Nej. Det blir bara värre. HM. Jag tror jag flippar snart. Eller, nej. Lugnet börjar komma. JAAA, det funkar. Bra. Stick. Försvinn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0