Fan vad kuul.

Skitskoj... Är vaken än. Har grymt ont i huvudet, gäspar hela tiden, är så jävla trött! Inte kan jag sova mer för det inte.. Har verkligen försökt med ALLT. Har till och med varit ute och gått i typ 15 minuter för några timmar sen.
 
-Yes. I spöregnet. Blev genomblöt av min lilla snabba prommis mig-zoon-torget-zoon-mig.

Hade varit helt okej att vara vaken om jag inte hade varit trött, men nu är jag verkligen SJUKT trött. Helt slut. Kan inte tänka och orkar inte göra någonting heller. Det suger. Förstår inte hur jag ska orka "upp" om 2 timmar och sen iväg på KAP vid 9-tiden. Fast jag tror inte jag kommer sova, men ska försöka in i det sista..

Om det så bara blir en timme är det mer värt än ingenting. Min kropp tål verkligen inte sömnbrist. Varken fysisk eller psykiskt. Blir en plåga med för lite sömn.

Ingen idé heller att ta sömnmedicinen nu. Fast den tar jag aldrig, eftersom att jag har märkt att den inte funkar. Enda som blir är att jag blir dubbelt så trött, men kan ändå inte sova. Blir alltså bara jobbigare och en större plåga. Sen blir jag verkligen en zombie dagen efter, huvva.. Grymt svårt att ta sig upp då. Detta kanske jag dock nämnt tidigare? Har ingen aning. Bryr mig inte heller värst hårt.


TUR ATT JAG HAR EN BLOGG ALLTSÅ! Fan den bästa vännen man kan ha ibland.




Älskar dessutom att jag får röda ögon då jag inte sovit. Ser typ helt nedrökt ut eller nåt.. Inte ok..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0